Aller au contenu

Photo
- - - - -

Pandora Tower Glitch

• Veuillez vous connecter pour répondre
1 réponse à ce sujet

#1 arcadia

arcadia

Ally

• Membres
  • Pip
  • 3 messages

Posté 14/10/2015 - 04:15

allo je suis du canada donc j'ai la version NA il y a un enorme glith majeur dans ce jeux vers la fin quan on arrive aux tours11-12 le jeux gele fige plus rien ne se passe jai fouiller sur internet pour trouver des trucs pour passer au travers j'en n'ai trouver il on marcher mais elas quan je veux aller battre le boss je ne peu y retourner tout gele qu'elle qu'un a un truc pour que sa marche a tout coup sa jamais etre obliger des faire mille et un truc pour finir ce jeux...vraiment xseed la échapper la dessue

Modifié par arcadia, 14/10/2015 - 04:18.

Image IPB

#2 Bao

Bao

I. CAN. SEE. YOU.

• Admins
  • 14 635 messages

Posté 14/10/2015 - 08:46

Il y a ça sur Gamefaqs :

I noticed that one method works for the Dawn Tower (11) and a different one works for the Dusk Tower (12).

Dawn Tower:
Copy your save to another slot, then start your game with the original save. (Example: Copy slot 1 to slot 2 and boot up slot 1) You should be able to go into the Dawn Tower with no problem.

Dusk Tower:
Sleep for 12 hours or more. That's it.

Once you get back from the Dusk/Dawn Towers to give Elena flesh, do everything you need to do first (store, buy, sell items; BE SURE TO GET RID OF YOUR FLESH! I only had it not work once and it was when I had flesh with me) and then save.

After you save, go back to the Wii Menu ( I accessed the menu by using the HOME Menu) and load the game again from there. Access your save on the game's main screen. Once it loads you back in the Observatory, immediately go to the place outside that lets you access the towers.
*BE SURE TO FOLLOW THIS AND TAKE YOUR TIME!! This might sound silly and tedious, but bear with me.

Once you are standing there, just stand there a few seconds (I count to seven seconds), then press the A Button to access the Tower List. Hover over the Dusk/Dawn Tower of your choice BUT DO NOT PRESS ANYTHING FOR 7 OR SO SECONDS! After ~7 seconds, press A to get the confirmation screen. WAIT AGAIN FOR ~7 SECONDS. After that, hit A and it should let you in.
*For the 7 seconds, I just had the light on the options go back and forth 7 times as my timer*
3) stand outside the observatory in the Tower Select area and wait ~7 seconds then press A
4) Hover over the Dusk/Dawn Tower of your choice and wait ~7 seconds then press A
5) Hover over the enter tower option and wait ~7 seconds then press A

Note : Pour éviter tout controverse inutile, veuillez ajouter "à mon avis" ou autre "je trouve que" au début de ce post. © CK9

sign_301.jpg

-----

0 utilisateur(s) li(sen)t ce sujet

0 membre(s), 0 invité(s) et 0 utilisateur(s) anonyme(s)